2011年6月20日月曜日

オーストリア出張 Business trip in Austria

6/13~17日のスケジュールでオーストリア出張をして来ました。
内2泊がウィーン中心部のホテルだったので、朝出発前に街を散策して
みました。
ウィーンは観光名所が街の中心部に集中しており、徒歩で十分ヨーロッパの
歴史有る建て物を楽しむ事が出来ました。さすがにオペラとかは見れませんでしたが。

I went to Austria from 13th to 17th Jun because of business trip.
2 nights, I could stay at hotel which is located in very center of down town in Vienna so in the early morning, I could walk around the down town.
Most of tourist attraction in Vienna is located in very center of down town so I could enjoy enough European great historical buildings on foot.
But I could have free time only early morning so it was impossible for going to opera.

0 件のコメント: