2011年9月18日日曜日

飲み会 in 横浜 Meeting in Yokohama

俺と同じ様に仕事を辞めてトロントに来た奴らよ。
右から竜一郎、ヒロアキ、ユウリ。でもユウリだけは当時学生だったな。
俺以外は3人とも現在関東で働いているんだけど、ユウリは
来月沖縄に転勤らしい。是非遊びに行かねば。
竜ちゃんは今月パパになったばかりで、トロントにいた時は
3人共独身だったけど、今は全員結婚して当時の様な自由はもう
無いはず。そんな訳で久し振りに集まり横浜で飲みました。

When they came to Toronto, they also quitted their job same as me but only Yuuri was 
university student the time.
From right side, members are Ryuichiro, Hiroaki, Yuuri.
Now they are working in Kanto region but Yuuri will move to Okinawa next month.
I have to visit there!
Ryuichiro just became Dad this month.
You know, when they were in Toronto, all of them were single but now they have already got 
marriage so they may have no more freedom like Toronto life.
Anyway, we met and drank in Yokohama after a long separation and it was really good time.

0 件のコメント: