2011年12月2日金曜日

返り討ち be defeated again

ヤマハ剣道部の稽古行って来ました~・・・・。
誰だ~ブッた斬るとか言ってたのは~・・・。はぁ~・・
記憶の中のスーパースターの俺と現実の俺にはかなりの
ギャップが有った様です。
写真では解りづらいかもしれませんが、手が赤黒く腫れてます。
小手ってこんなに痛かったっけ~!? ブッ叩かれました。
足の裏の皮もズル剥けよ~。体中筋肉痛で歩けねーわ!

I’ve gone to Yamaha Kendo team training….
Who said beat you!... Hu~m so sad.
There was big gap with real me and super star of me in my old memory.
You may not find in my picture but my hand is swelling with red black color.
I’ve never feel this kind of big pain in my hand with Kendo training.
I’ve been beaten.. so sad.
You know, my back side’s skin of instep is peeled a lot and because of hard muscle ache in my all body, even walking, it is very hard for me today!  

0 件のコメント: