2012年12月16日日曜日

衆議院選挙 The House of Representatives vote


本日16日は、全国的に衆議院選挙投票日!
皆さん投票には行きましたか?
高い税金払っているんですから、必ず投票に行きましょう!
って事で私の選挙区は静岡3区、しっかり投票して来ました。
証拠写真を撮りましたが、旗の横からVサインを出してるのは同居している
関西出身の人。
普通に写れはいいのに、これが関西の笑いのセンスなのか???
まるで小学生(笑)。
誰か解るでしょ?
そう、これがかの有名な一反木綿さんです!
ビックリ、ここにいたんですね。

All of you know, today is the House of Representatives vote day in Japan.
Did you go to the vote already?
We are paying lots of duty so we must go to vote!
My election district was third area in Shizuoka and of cause, I’ve already gone there.
I took evidence picture but you may see V sign hands behind from flag, right?
It is my roommate, coming from Kansai area.
You know, I think she should take a picture as usual but it is maybe the refined sense of Kansai people but of cause, I cannot understand it.
It looks elementally school student.
You may know who she is, right?
Yes, she is the famous monster “Ittanmomen”!
It is rare to meet her but she was here.



1 件のコメント:

Yuko さんのコメント...

一反木綿って女性だったっけ〜?