2013年3月10日日曜日

新生活 New life

荷物を片づけて何とか暮らせる状態になりました。
まだまだ、買わなければならない物も沢山ありますが、明日から仕事ですので
しばらく少々不便な生活になります。
さて、入居したマンションの外観を撮影しました。
我が家は、3階の一番左です。
高い所は嫌いですが、一応12階からの景色がどんなかも撮影して来ました。
めちゃくちゃ見晴らしが良くて感動しましたが、毎日生活するのは
3階位が丁度良いと再認識しましたわ。

I’ve finished cleaning up household effect clutter in my house and finally we can start to live now.
I still have some furniture and goods I have to buy but we have to go to work tomorrow so we have to spend inconvenient days for while.
Anyway, I took a picture, outside of my condo.
My house is the most left side on third floor.
I don’t like high position but for checking, I went to 12th floor and took a picture of scenery from there.
It is fantastic view so I was so impressed but for living every day, I think third floor is good for me.


















1 件のコメント:

Unknown さんのコメント...

Conglatulation!
Hope evrything will be normal soon.
By the way, I can' believe you were in taht high position!!!!!!