2014年7月13日日曜日

母ちゃんズ Mothers

おいっす!
昨日からワシの母と弟の嫁の母の母ちゃんズが我が家にやって来ました。
で本日、今回の最大の目的伊勢神宮参拝。
不思議なもんで、伊勢に着くまでは雨が降っていましたが、着いた途端に
カラっと晴れて、ワシの普段の行いの良さが現れましたわ~。
日帰りで行ったので結構大変でしたが、帰りには名古屋名物
ひつまぶしも頂き内容の濃い一日でした。
明日はピアノ工場見学に行って来ます。
内宮前で写真撮影。左がワシの母、右が義理の妹の母です。

Hi!
My Mom and brother’s wife’s Mom came to my home yesterday.
So today, I took them to Ise Jingu which is their main purpose of visit.
Till we getting there, weather were rain but when we get, the rain was stop and it was really fine.
You know why? I think because god knows my good attitude in every day.
It was one day trip so on back way, we could also stop at Nagoya for eating Hitsumabushi.
It was really good day and I’ll take them to Piano factory tomorrow.
This picture was taken in front of Naiku in Ise Jingu.

Left is my Mom and right is my sister in low’s Mom.



0 件のコメント: