2014年10月6日月曜日

台風18号 Typhoon 18th

昨日から台風18号が接近し、今朝静岡県を直撃しました。
当然、JR、新幹線他は運休。
とても会社へ行ける状況では無いので、ワシは休暇を取りましたが、
嫁は8時半頃「風が弱まった。」と言って出勤して行きましたわ。
そんなに仕事好きじゃねーはずなんだが。

動画撮りましたのでご紹介します。
尚、動画中で9月と言ってますが、既に10月になっているのに
勘違いしてました。
アホですわ。

From yesterday, Typhoon is getting closer and this morning, it directly hits Shizuoka prefecture.
Of cause, train, JR, and bullet train, Shinkansen, were stopped.
It was hard rain and wind so I took day off because I thought it was impossible going to job but about on 8:30, my wife said weather is getting better and she went to job.
I wonder from when she became she loves her job so much???

I took movie so please check how much it great.
By the way, I’m saying Sep in the movie but it was my misunderstanding even though we are already in Oct.
I’m fool.





















0 件のコメント: