2016年1月11日月曜日

こんな所で?? Wow! at hear??

どもども~。今週も日曜日から中国出張です。
今回はナントっ!新規で就航した静岡空港⇒杭州便の一番機で来ました~。
他の人には何か記念品が配られていたらしいのですが、私には何もくれませんでした。
何故・・・?


さて、静岡空港お土産売り場で、こんなん置いてました。
ぬいぐるみの大きさ、値段も大概ですが、旭川のPRがこんな所で行われているのも
オモろいと思いましたわ。
っつーか、静岡⇒旭川の直行便飛んで無いし・・・・。

I’m going to go business trip to China from Sunday this week too.
This time, I could come to China with airplane which is the first flight between Shizuoka and Hangzhou new line.
Other than me, air line staff gave something present to passengers but they didn’t give me anything.
I don’t know why??

Anyway, I found this stuffed doll in souvenir shop area in Shizuoka airport.
The surprising things are not only the size and the price but also I never expect I can see Asahikawa, my home town, PR in Shizuoka.

You know Shizuoka airport doesn’t have direct flight to Asahikawa though…. 

0 件のコメント: