2011年11月27日日曜日

小銭入れ Coin Purse

寒くなって来ましたな~。
昨日からユニクロのヒートテック着用してますわ!

さて、先週金曜日25日に会社を休んで嫁と御殿場プレミアムアウトレットへ
行って来ました。掛川⇔御殿場は約130kmで旭川札幌間と同じくらい。
ジーンズ他を買いましたが、今回掲載させて貰うのはRyuという岐阜の革メーカーの
小銭入れ。先月弟が使っていた折財布と小銭入れを貰ったのですが
貰った小銭入れが、どうしても使いにくくて買いました。こんなに小さいのに
¥4,725よ。俺は高いと思うがどうかね?

As you know, cold season is coming.
Since yesterday, I’ve been wearing UNIQLO heat tech underwear!

Last Friday 25th, I got day off and went to Gotenba Premium outlet for shopping with my wife.
You know, my town Kakegawa city and Gotenba city is about 130km distance so it is almost same as Asahikawa and Sapporo way.
I’ve bought jeans and etc but this time, I will update coin purse picture, made by Ryu, leather maker in Gifu prefecture.
Last month, my brother gave me wallet and coin purse, he used, but the coin purse was not useful for me so I bought new one.
Even though It is this small size, the price is JPY4,725!
I think it is little expensive.
How do you think?

1 件のコメント:

Yuko さんのコメント...

上等の革製かどうかは知りませんが、高い高い…。
小銭入れなんて、破れて履けなくなった靴下ででも作れるのに(笑)