2014年4月27日日曜日

4月部内リーグ club league in Apr

本日、剣道部部内リーグ戦でした~。
1回戦が女性相手だったので、まさか負けないだろう。と
気を抜いてかかっていったら思いっ切りブッタ斬られました・・・。
まさかの2コロ負け。
真剣だったら胴体真っ二つだったな、ありゃ。

でも、他の皆さんが頑張ってくれたのでCチーム優勝っ!
写真は剣道部ブログから無断使用しちゃってます。
井口さん許してね。

Today, I went to Kendo club league match.
My first match was lady so I never doubt I will be beaten….
So I couldn’t go to the match with serious mental condition and then, I was completely beaten with 2-0.
If her bamboo stick was real sword, my body must be completely separated.

But my other team member well played so my C team could be championship in Apr!
I’m using below picture from Kendo club blog with leaving permission.
Sorry Iguchi-san.

1 件のコメント:

Yuko さんのコメント...

お子様の存在が気になりますが、まさかその子たちに斬られたか?!