2015年9月28日月曜日

伊勢神宮参拝 2015Sep Visiting Grand shrine of Ise

どもども、26日土曜日は遊びに来た友人、弟達と伊勢神宮参拝。
天気はどうかな??と思いましたが、雨に当たる事無く無事お参りする事が
出来ました。
北海道は歴史が浅く、伊勢神宮の様な立派な神社仏閣が無いので
皆喜んで参拝してました。
まぁ~、メインはおかげ横丁でしたけどね。

Hello, I visit Grand shrine of Ise on 26th, Sat, with friends and brother who came from Haokkaido.
I worried about weather but luckily I could visit with no rain.

Hokkaido is kind of new from opening so they cannot see this kind of historical shrine and temples so they happily tour.
Actually, they spend most of time for shopping, though.

0 件のコメント: